Rabu, 29 Julai 2009

happy ? or sgt happy ?

heyheyhey ;)
agk lame tk berblogging . rindu pon ade . hah ! suda berblogging , mule la nk mencoret coratkn segale yg tersirat dan tersurat dalam kotak pemikiran neh . first skali nk cite about.. my lovely husband . eh2 , belum sah jdik laki aku lagy .
waaahh ! today dia hughug aku byk kali . naek kempiskempis perot aku .
bhahah , tp best gilagila doe dapt bersama dengan dia . dia sweet doe !
mcm tk caye ja aku . yg penting sgt , aku sayang dia gila tinggi langit !
aku takmao doe kehilangan dia . cuma dia dalam perot and hati and jantung aku .
tnpe dia , maybe gelap gulita kowt kehidupan aku .
aku taknak khilangan dia sebb , aku takut gelap ;)
so , aku sangat lah cinta/luplup dia ;)

smlm , 28july2009
happy birthday mummy ;)
yg ke 43 thn . syg ibu ouh . ibu lah ratu permaisuri queen d hati saye .
sory tkda hdiah utk ibu .
pitis tk cukup la . huhuhu~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan